Vés al contingut principal
Inici
Requisits de compleció

License:	Creative Commons (Attribution-Share Alike 3.0 Unported)

Aquest és el nostre espai general de comunicació. I aquí decidim el nostre Codi d'honor, segurament ja heu llegit la proposta a l'apartat Informació general i calendari:

Els i les participants registrats en aquesta plataforma certifiquen seguir el següent codi de contucta: 

  1. Em registraré utilitzant un sol compte. 
  2. Les meves respostes a les activitats i foros seran resultat del meu propi treball, excepte en aquells casos en que es permet explícitament la col·laboració en grup, i el treball efectivament es fa en grup.
  3. Compartiré les meves experiències i els meus resultats als respectius foros de cada activitat.
    • Llegiré les preguntes i aportacions d'altres participants abans de publicar la meva pregunta, per evitar preguntes repetides.
    • Respondré a les aportacions d'altres participants, enriquint així la col·laboració i compartint el meu coneixement.
    • Formularé preguntes clares, fàcils d'entendre, per així facilitar les respostes.
  4. Respectaré les pautes de Netiquette

Si voleu plantejar dubtes o modificacions, aquí és el lloc perfecte!

A part d'això, feu servir aquest fòrum per publicar comentaris i suggeriments, plantejar dubtes generals, fer preguntes i respondre a les qüestions plantejades per als vostres companys! Aquí comenteu tot allò que no sigui part d'una activitat concreta!

Encara no hi ha cap tema de debat en aquest fòrum
loader image